Tävlingsdag i Alingsås...

Shoo! <3
Jaa idag har jag varit och tävlat då! I Alingsås... Jag och Hugo tävlade L:B och L:A! 

Asså L:B gick super bra jag och Hugo vann! Vi var felfria med tiden 25,60 ;) Klicka på länken för att komma till Equipes resultat för dagens tävling i Alingsås! :)

I L:A gick det mindre bra! Det var ackumulator hoppning. Det innebär att det är jokerhoppning. Man får 1 poäng för första hindret och 2 poäng för an´dra hindret osv... Hugo stoppade på fjärde hindret, jag vet inte riktigt varför med Frida sa att det såg ut som han hade korsgallop eller något! Sen så glömde jag bort banan och då gorde jag en volt... Så det räknas ju som ett stopp det med! Så jag blev utesluten! '

Men jag är nöjd med dagen! :) Frida Thorsen var med mig på tävlingen! Hon skulle egentligen ha tävlat själv men det blev inte så! För hennes mamma var tvungen att jobba osv! Men hon åker till uddevalla nästa helg istället! Hon tog också lite bilder när jag vann första klassen! Hon ska lägga upp dom på sin blogg så jag kan kopiera dom där ifrån ;)




Jag skriver mer sen! Kanske kommer det en liten gästbloggining från Frida! Men det får vi se <3

XoXo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0