idag :P

Idag har jag varigt i skolan och hafft typ matte , engelska svenska och så har vi haft elevens val det var kul :)
jag har bollsport som gren på elevens val det är bara bäst hehe. :P
efter jag har varigt i skolan åkte jag hem och gjorde läxan har engelska och matte läxa inte dom bästa läxerna man kan få men jaja så är det :P.
sen åkte jag till stallet och red på min B: ponny Downland Russett han är en liten pärla han ;)
efter jag var klar red jag lilla Linus och vi hoppade lite gran han var hjätte duktig :D
och nu har jag precis ätit kycling ris och currysås det var gott och nu har jag satt mig i soffan och jag tittar på bonden söker fru men god natt puss puss hejdå! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0