Jag och Emma<3

Idag har jag varit i skolan som vanligt. :/
Efter skolan var jag med en kommpis som heter Emma hon är väldigt snäll.!:)
Då gick vi först hem till henne och åt och hämta lite kläder hon kunde ha uppe i stalett sen körde hennes mamma hem oss till mig.! :)
När vi komm hem till mig så hoppade vi studsmatta och så fikade vi och hoppade studsmatta och tog lite kort uppe på mitt rum :D det var kul.  sen åkte vi upp till bästa Hugo och fotade han och mig ute på en stor äng men bara grimma och grimmskaft ;)  efter det tog vi på han alla sakerna vi linda hans ben med vita lindor vi , sadla , tränsa , och tog på han en luva :0).
När allt var på gick vi ut på ängen igen och tog lite dresyr kort det var kul.
Sen gick vi upp i skogen och hoppade över en ganska hög mur i en sommarhage å sen kom såklart pappa och sa att jag inte får rida mera jaja så blev det!
och nu sitter jag i soffan och tittar på tv!. :D ska snart äta lite mat också.
ska äta älg potatis och brun sås mm det är gott men orkar inte skriva mera godnatt puss puss hejdå! <3<3<3<3




Kanske skriver mera sen vet inte men hejdå så länge i allafall! <<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0